Om myggorna sjalv far valja


JAG H A T A R MYGGOR!

Idag har varit en underbar dag. Efter lang vandring tidigt i morse hittade jag och Eric en mysig och fin strand dar det inte fanns sa mycket annat an just sand och vatten. For overlevnad fanns det som tur nog ocksa en resturang so vi kunde ata lunch pa. Timmar spenderades dar innan vi i eftermiddags beslot oss for att ga tillbaka. Jag hamnade pa hotellet med lite lasning medan Eric gottade sig med lite massage. Jag hade garna ocksa legat och fatt massage men eftersom jag har minst 70 myggbett pa mina ben kanns det inte som jag kommer koppla av speciellt mycket nar kvinnan far igang blodtillforslen i mina ben! Sa det far jag spara till en annan gang. Kvallen har spenderats med gott grillat pa stranden for att sedan bee sig till en liten bar for att se United (ja, Eric hittar vagar till matcherna aven pa en o i Thailand) Jag sag forsta halvlek men eftersom United sog och jag kande hur mygen skapade stora byar pa mina ben tog jag mitt pick och pack och begav mig till ett mini internetcafe.

Imorgon ska vi ut med en liten bat for snorkling hela dagen. Jag har tjatat om hur mycket jag ser fram emot detta under flera dagar nu sa Eric har sma sar i oronen och ar mattligt road! Men kanner jag han val sa vill han bara att morgondagen ska komma sa jag slutar tjatet. Fast da raknar han inte med att jag kommer tjatata om alla fiskar jag sett..



Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0