Det är en solig tisdag



Jag gillar värme, jag älskar solen. Ge mig sommar !

Idag vaknade jag av att solen sken rakt in i rummet vilket var en perfekt start på dagen. Jag som annars sover som en stock har inatt inte haft bästa sömnen. Lite magont och huvudvärk har spökat. Vill egentligen bara lägga mig framför tvn och sappa mellan alla obetydelsefulla pogram som går från åtta på morgonen tills sen ikväll, men det hade inte blivit något bra av det. Ska ta tag i mig själv, ringa om klipptid, duscha sen studa lite. Idag är det ju träning för att sen umgås med underbara Li och fantastiska Tulle !

Nu frukost!



Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0