Frys tiden för allt i världen.



Tror jag får lite smått panik ungefär trettio gånger om dagen. Jag brukar inte annars känna mig stessad eller panikslagen men just nu är min hjärna inställd på att få panik varje timme eftersom jag tänker på den jävla kommande tentan ungefär hela tiden. För-helvetes-jäkla-skit, jag kan inte mö och varje gång jag skall plugga är det som att Gud eller Jon eller vem det nu är som gör en trött häller tio liter sömn pulver på mig. MEN! Jag skall klara den, jag är inte rädd osv. Säger jag detta hela tiden i två veckor kanske det fastnar.

Kvällen skall i alla fall spenderas med trevligt sällskap i helsingborg till melodifestivalen. Är en sliten men ack så trevlig Mary som skall bege sig till tåget snart. Blir nog ett stopp inom kvantum för inhandlande av godis. Det är ju bara lördag en dag i veckan, likaså söndag!

Enjoy !



Kommentarer
Postat av: SANIBO

nice!

2009-02-21 @ 19:09:42
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0