I skolan fyra timmar före matchstart.



Hej lovers.

Ny dag, nya tag. Sitter i skolan och har faktiskt gjort det ett bra tag nu, trots att min lektion inte börjar från ett idag. Ni tänker säkert: "Vilket jävla kålhuvud hon är, hon kunde ju ha sovit många timmar längre. Idiot!" Och ja, jag klandrar er inte, jag har tänkt ungefär samma tanke en hundra femtio gånger den senaste timmen. Men vad gör man inte för att fatta lite bättre! Mitt kaffe och mobilen känns som en räddare i nöden när fysiken blir för tråkig. Plus att jag räknar ner minuterna tills det är dax för lunch. idag är det inte vilken lunch som helst utan det står lunch med Emma på schemat. Förut var dessa luncherna vardagsgöra, men eftersom min vapendragare har lämnat mig nu för matte nördarna blir det lite förre av dessa. Annars då? Jo helgen har varit trevlig. Träffade en favorit, blev lite innebandy och allmänt lugnt. Nästa helg blir det lite mer av en upp-tempo-helg då det är dags för min kära bror att bli make och hans underbara fästmö skall bli en riktig Andersson. Plus att det även står lagfest på schemat då vi samma dag spelar vår sista match för säsongen! Men men, det är bara måndag och det är en hel underbar vecka fram tills lördag..

Nu skall jag terromessa sara om lunch.

Make love, not war!  ; )



Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0