idag är det onsdag



Idag ringde klockan sju. Idag gick jag upp halv tio. Det kallar jag snooza. Det blev en sen kväll eftersom träningen igår följdes av mat, godis och film hos Lian med Tulle och Gabby. Det är vad jag kallar ett bra sätt at avrunda en annars helst vanlig tisdag. För andra natten i rad sov jag riktigt dåligt. Detta berodde nog mest på att jag hade en frukstansvärd huvudvärk eftersom jag på träningen gjorde ett fritt fall " with no hands" som Tuffe Tulle så snyggt sa. Men huvudet mår lite bättre idag, i alla fall min högra sida. Så inte ens det kan jag skylla på för att komma undan skolan. Lika bra att traska iväg till stationen nu för på tok för många timmar i malmö i eftermiddag..

Tack och hej.

Efterlysning:
Huvudvärkspiller, stödlärare i fysik (med mkt tid och tålamod), nya kläder, tid och motivation.




Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0