Mer Mary åt folket.



Ja, det är slagorden.
Känner dock att det inte finns så mycket att fylla i med, just nu är det ganska lugnt på västfronten. Ska strax bege mig till skolan för att avnjuta än en fysik föreläsning i fyra timmar. Vaknade i morse ganska trött efter att ha somnat allt för sent. Gårdagen bestod av shopping på väla för att sedan åka ner till Malmö och spela match. Fick lika och delad pott därnere. Ikväll vet jag inte va som händer, några förslag? Imorgon blir det förhoppningsvis en liten romantsik middag för två. Den som lever får se. Nu ska jag skynda till bussen som skall "frakta" mig till tåget. Seriöst, frakta är är något man gör med en säck potatis, inte en bunte människor på tåget från storstaden. Skärpning tågpersonalen!

Have a nice day people ! 



Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0