På besök hos mamma på jobb.



Man är en go och trevlig dotter när man bara helt oväntat poppar in genom dörren på mors jobb, inte sant? Eftersom jag ändå var i helsingbog kunde jag lika bra ta vändan inom mammas jobb och vänta på henne så hon kunde få en trevligare resa hem (och jag likaså, såklart). Vilken minut som helst skall vi bege oss från detta trevliga kontor på fjärde våningen. Dock hade det behövts en liten färgklick i rummet för att göra mig helt nöjd. Men jag antar att jag kan stå ut de få gångerna jag är här uppe längre än fem minueter. ( Skulle avsutat inlägget med en gullig bild på min mor men tyvärr finns där inga bilder på denna datorn! )

Hem sen iväg och fixa och dona inför lördagens partaj.



Kommentarer
Postat av: Mattias

Varför hör du inte av dig när du är i Helsingborg? Alldeles för längesen vi sågs nu ju!

2009-02-27 @ 01:57:04

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0