Redo för firande.


Som tidigare nämnt på denna fantastiska sida blev Sara ett år äldre i passet nu i veckan. Detta skall såklart firas och det görs bäst på Carl XI's väg. Ett glatt gäng flickor skall samlas om sisådär trettio minuter. Jag som oftast brukar skynda mig för att bli klar med alla små saker i sista sekund kan idag sitta i lugn och ro på rummet och blogga inför kvällen.. De ni, det händer inte alltför ofta må jag säga..


Jag håller inte på Carola, jag håller på Marie Sernholt, säger han.
Det är bara för hennes röst va ? ; ) säger hon.
Du glömde ett "b" där, klargör han.

Ha en trevlig lördag, det skall i alla fall jag..



Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0