Regn och grått gör ingen på bättre humör.



Studera i helsingborg står på schemat. Jag och min lilla ängelholms påg skall försöka klura ut meningen med livet. Eller i alla fall meningen med fysik. Jag hoppas verkligen jag får ett sånt där helleluja moment och allt bara på en sekund går från suddigt till glasklart! Annars idag? Ja, jag och min stela nacke skall försöka ta oss till träningen, kanske även ner i stan en runda om vi hinner. Har lite att fixa innan lördag och vet i tusan inte när det skall hinnas annars.. Håll tummarna på att mitt fjäsk för skorna lönade sig och att dom kommer med posten idag eller imorgon, annars är jag ganska körd!

So long my fans.


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0