5 - 7 och Donkan.



Det gick inte hela vägen. Nästan men ändå inte. Förlorade med 5 - 7 mot ett bra Malmö.. Behöver inte älta det mer utan fokus går nu mot söndagens match mot Engelholm. Plus att Båstad skall planeras och likaså skall Stockholmstrippen med bästa girlsen. (Tulle, Nina, Sara & Gabby, vi ska väl det eller hur ?)

Efter matchen bilade jag och Gabby till donkan för lite sen kvällsmat. Kanke inte den bästa maten efter en match för optimal återhämtning, men lätt den trevligaste. Sen är det långt till Beach 09 och plus att jag kanske inte bryr mig så jätte mö. Lever mer efter filosofin "  Smakar det så kostar det" och så vitt jag vet har inte några större världsproblem  löst för att jag går och knaprar på knäcke och dricker vatten. Mycket handlar om kunskap folk ! Mer kunskap åt folket... 

Nu skall jag krypa ner till sängs och sova länge imorgon. Ska tänka på er när jag vaknar vid elva.

So long !



Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0