Don't judge the book by it's color, eller vädret efter solen ;)



Tog min monark cykel Karin, eller pappas är det men ändå, för att cykla ner till stan och möta Sara & Gabby för en trevlig fikastund på 261. Hade kollat ut för att se hur vädret var och klä mig därefter. Det såg ut att vara en frisk och lite solig dag så jag klädde mig efter det. På grund av min förkylning som fortfarande sitter i blev det en tjock jacka och stor halsduk. MEN Mary glömde allt att ta på mössan och när jag väl började cykla upptäckte jag hur jäkla kallt det var. Mina öron domnade bort redan innan jag kommit ut till stora vägen som är 100 meter från mor och far och när jag väl hade kommit till Sara kände jag inget ovanför min hals.. Så mitt råd är till er som skall ut mer idag, ta på mössan. Den behövs!

Nu är jag i alla fall hemma igen och inne i värmen. Jag gillar inte kyla, att frysa är något av det värsta jag vet. Skall jag vara i kyla skall jag va klädd därefter men hade jag inte många rätt. Det hade iofs inte jag och Sara heller när vi cyklade hem från stan. Skulle korsa vägen, jag svänger men inte Sara. Detta hade ju inte varit några problem om Sara inte hade varit på min vänstra sida och jag svängde vänster. Det hela resulterade i att vi fastnade hårt i varandra och kom inte loss. Detta var ju inte alls bra och mindre bra var det ju att detta hände MITT i vägen. Så cyklarna kom ingenstans och bilarna kom överallt. Bussen fick fan till och med vänta för att vi mitt i vårt garvande skulle dra cyklarna till cykelbanan. Måste varit en syn att se. Men det bjuder vi på! "Jag kissar på mig" Haha...

Ikväll blir det mat och handboll med tjejerna, det gillas !



Kommentarer
Postat av: l-o

Hahaha, garvar fortfarande när jag tänker på det, vi måsteha sett helt lost ut...=) Din cykel heter Katarina inte Karin, Karin var den Gabby smekte sadeln på...haha.

2009-01-17 @ 16:52:42
URL: http://saralo4.blogg.se/

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0