En powernap har gjort mig susen.



Nyvaken med linserna en aning fel har jag just satt mig vid datorn. Tänkte att jag efter min sena lunch skulle ta en liten powernap för att vara riktigt utvilad tills det att jag skulle läsa lite. Den där lilla napen blev längre, längre och längre. Men det kan väl kvitta. Lär somna ikväll igen och bäckerna skall väl ingenstans. Istället tänkte jag ta en lång dusch, sätta på mig myskläder och be pappa göra en stor kopp kaffe till mig innan jag börjar. DET  om något borde ju göra susen inför studandet..

Hade velat avsluta med: Men vi ses ikväll mina flitiga läsare. Men eftersom det är de närmst sörjande och i och med att man aldrig vet när jag bloggar nästa gång får ni istället ett glatt hej!



Kommentarer
Postat av: Lotta

Pappa? Trodde det var Erik som passa upp dig =)

2009-01-21 @ 20:26:27

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0