Ett piller för en ond hals.



Skoldagen idag blev inte speciellt lång. Är hemma igen, men pigg och kry? Nej inte precis. Halsont och allmänt hängig känner jag mig. Snälla du där uppe i himlen, låt mig inte bli sjuk ! Jag orkar helt enkelt inte bli sjuk ! Får vila upp mig så jag orkar ta mig till träningen ikväll och därefter blir det förhoppningsvis film med Lian och Tulle för att avsluta kvällen med stil..

För att orka dagen skall jag nu slänga mig i soffan med halstabletter och kaffe. Slå den kombinationen om ni kan!




Kommentarer
Postat av: tulle

psssst, du kommer inte att få träffa världens bästa tulle idag för hon ska träna men en annan dag kanske :)

2009-01-12 @ 15:55:51

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0