Far åt, ja, helvete !



Såhär är det folk: Har ni inget trevligt att säga håll truten. Känner ni att ni inte klarar av det, stanna hemma! Även om det är träning, skola eller jobb. Folk runt om kring er mår mycket bättre då. Kalla detta dagens visdom eller ngt, vissa borde lära sig.  ( PIK! )

Ska klä på mig och cykla ner i stan strax för en trevlig fika med Frida och Felicia. Ska bli underbart skoj att träffa båda två igen efter som dom under två veckors tid har varit i Thiland och gottat sig. Men nu är dom hemma i kalla Sveige och jag kunde inte varit lyckligare : )

Annars lär jag spendera dagen med lite studerade inför sista dagen med Idrottsklassen imorgon. Känns riktigt tråkigt att splittras efter över två år ihop. Hur skall jag klara mig utan Emma som jag haft som stötte pelare nu varje dag? Tur att jag har min munka mackan som får stå ut med mig i två år till. Annars vetitusan hur detta skulle gått! Ha.

Imorgon är det återigen dax för match. KFUM står för motståndet och det gör dom säkert riktigt bra. Sist blev det 5 - 4 förlust men imorgon är en ny match och nya förutsättningar. Man kan inte gilla alla och allt men jag gillar i alla fall vårt lag starkt. Från stor till liten och från yngre till äldre !

På återseende gott folk.



Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0