Helgen knackar på dörren.



Nu är det bara en lektion som står mellan mig och helg. Eller mig och fyra dagars ledighet om man så vill. Låter nästan härligare. Dock är det ett ganska fullspäckat schema som redan är uppgjort till dessa dagar.

Imorgon, fredag, måste jag läsa lite. Är lite back i min planering  som beror på många olika saker. Men får väl ta tag i mig själv imorgon och verkligen göra något. Dock inte hela dagen eftersom kvällen kommer spenderas i Hässleholm där vi skall spela innebandy. Innebandyn följs av filmmaraton hemma hos Sara på säbygatan.

Lördagen börjas med sovmorgon! Sen match med tjejerna följt av fest med laget på kvällen.

Men med tanke på att jag tackat ja till min ex. fotbollstränares förfrågan om att spela match på söndag får jag ju göra mig själv en tjänst och ta det lite varsamt! haha. Fotbollen är saknad, framför allt nu när våren kommer. Men vet inte riktigt hur jag skall hinna med fotbollen också.. Skall möta 15 åringar som garanterat kommer runda mig lättare än en fastgjuten kon på marken. Stackars mina medspelare, det var år sen jag kunde trixa till tre! :)
 
Ha en underbar torsdag!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Maria lilla, jag tror inte det kommer gå så dåligt inte :) Du är duktig och snabb! Tack för idag & det är klart vi ska ÖSA på lördag!

2009-01-29 @ 18:53:22
URL: http://metrobloggen.se/matildaanaa
Postat av: Anonym

Mary Mary, du hade väl tänkt låta bli att berätta el höra av dig ang er match i morgon i hässlehåla?! vavava? tyvärr kan ja inte kolla. ska på kalas. men mne.. good luck babe. vi hörs

2009-01-29 @ 20:22:39

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0