Nedräkning till en lovley fredag..



Sitter hemma framför datorn och knaprar i mig en pastasallad såhär efter träningen. Lite sent att äta tänker ni, men tränar man innebandy till mitt i natten måste man stoppa i sig något när man kommer hem. Så det gör jag!

Imorgon är det fredag och oj vilken fredag det är. Skola mellan nio och tolv, vilket är tur. Fler timmar klarar jag nog inte av. Efter det bär det av hemåt med tåget för att möta upp Sara och Gabby i stan för en liten bestämd shopping date i landskrona city! Vet i tusan om det blir så mycket shopping för mig men något kan jag väl unna mig, haha. Efter det blir det hämte mat från, ja var i från?, för att sedan bege oss till nästa anhalt: Plantan! Där skall hela glada laget samlas för att ha teori undervisning! Ska bli skoj att se sig själv spela. Det säger jag i alla fall nu sen får vi se när jag går där i från.. Efter det skall vi ta en räser bil för att bege oss norr ut, närmare bestämt till Munka. Då får vi ett tillskott i form av Tulle och det gillar vi mycket mycket! Där skall vi se våra FHH möta Mackan och company.. Efter matchen hade det varit fint med en drink på inferno men eftersom vi har match på dagen efter få drinken vänta på mig i baren till lördag! För då gott folk, då skall fantastiska människor inta stadens nattliv.. Ditt klackarna bär oss, eller hur ? ;) 

Nu ska jag duscha och hoppa sedan hoppa i säng.. Jag vet, äckligt att inte duscha innan jag äter! ;)

 

Kommentarer
Postat av: l-o

SUSHI blir det men du får lov att ta dina efterlängtade noodles ;-)

2009-01-22 @ 23:10:23
URL: http://saralo4.blogg.se/
Postat av: TULLE

men va fan, jag har ju match på söndag.. ingen jäkla rättvisa här inte.. väntar på den där bilden marre ;)

2009-01-23 @ 10:45:36
Postat av: en som är här lite då och då

Annan färg på texten, annars syns den inte och går inte att läsa. Och det är väl inte meningen?!

2009-01-24 @ 10:22:54

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0