jag har ett nytt projekt



Vissa har tummen till höger andra till vänster. Vissa har en, vissa har två. Jag trodde jag hade en åt höger och en åt vänster men jag har visst en mitt i handen också? Mitt nya projekt är att fixa till balkongen så att den blir lite mysig såhär lagom till sommarens sista andetag. Detta började idag. Fick handlat och mixat lite med färg och började måla efter att ha ringt mina förädrar och bett dom köpa rätt grejor och komma hit med (eftersom det verkade som jag köpt fel) I alla fall, jag hann börja måla skarvarna innan dess att pappa stromade in och tog tag i grejorna. Pappa målade och jag lagade kaffe, så var pappas deal.

Det hela slutade med att jag fick målat en vägg efter det att mina underbara förlädrar gått. Men den får jag nog måla (minst) en gång till imorgon, i alla fall som det ser ut just nu...




Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0