Såhär efter frukost



Som tidigare nämnt är jag ledig denna tisdag. Förutom ett möte klockan sju har jag inga måsten inplanerade idag, endast lite små-göra som jag ska ta itu med. Har precis ringt om vaccination för resorna och nu ska jag ordna med lite boende till jul. Sen 'måste' jag (enligt andra) ta tag i min lilla klädhög som blockerar typ hela sovrummet vilket har gjort att de två senaste veckornas nattsömn har varit i soffan.. Kläderna ska sorterasi två högar, 'lämna till myrorna'  och 'slängas för gott'. (Det är väl myrorna som är dom ärliga eller ?)

Efter allt detta blir det fika i stan, lovely !



Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0