Beslutsångest, jag?



Ja det kan man ju lätt påstå. Jag sitter och kollar igenom förslag på olika upplägg för sydafrika resan (det är ett tag tills vi ska dit, men med tanke på att ett tiotal människor till kommer vara där under samma tid känns det som man bör vara ute i good tid) och det är inte det lättaste att bestämma sig vad som låter bäst. Hade det bara varit så att något låtit mindre bra hade det ju varit kanon. Men jag vill göra och se allt vilket krånglar till det hela lite. Med tanke på att vi (bara?) ska vara borta i två veckor och det är ett måste att se våra fotbollsmatcher i två olika städer känns det som om man vill hinna med allt annars där i mellan!

Åh dessa jäkla I-landsproblem.






Kommentarer
Postat av: Louise

Tack, jag är rätt stolt över den faktiskt!



Jättegott! Sparar det till sillen på midsommar!

2009-06-12 @ 11:03:22
URL: http://laureniuslouise.blogg.se/

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0