Den som inte söka vill finna



Eftermiddagen har spenderats med min bättre hälft i Helsingborg där det shoppades till lördagens "kalas". Blev nästan bättre än jag hade tänkt och nu återstår bara en liten sak sen är det hela klart! Förhoppningsvis blir mitt hjärtegull glad och kanske till och med säger "moster" som sitt första ord till mig. Haha, jovisst!

Blev en trevlig dag i alla fall och en tröja och en klänning hittade även mig och fick därför följa med mig hem. Båda två hänger fint i min garderob och väntar med spänning på att bli uppvisade för omgivningen.

Resten av kvällen kommer bestå av fotbolls tittande i soffan. Lite glass kommer med stor sannolikhet också att slinka ner om jag känner mig själv rätt...




Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0