Inlägget är dedikerat min far!



Min underbara pappa är nog min trognaste läsare. Han brukar läsa bloggen (cirka sjuhundraåttio gånger om dagen). Direkt efter att han läst sista meningen så får jag ett samtal. Ni förstår då hur ofta vi pratar! Ofta lät det "Du måste göra något åt din blogg", då min bakgrund gick in över texten. Men nu när jag gjort om här är det mest frågor och komentarer om vad han tycker om allt.. Det gillar jag! Men han är inte bara min trognaste läsare, han är snäll, omtänksfull och min enda far vilket jag är tacksam eftersom han gör ett helvetesjobb med det. Kan inte begära ens lite till, han är bäst!

Och idag mina underbara läsare, blir han ytterliggare ett år från tjugofem men än så stilig. GRATTIS PAPPA!!




Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0