irriterad, förbannad och besviken



Min dag började bra, riktigt bra! Sovmorgonen gjorde att jag kunde sova ut vilket var välbehövligt. Bestämde mig efter många om och men för att åka ner till stranden med Johanna och Rebecka innan det var dax för jobb.. Blev ganska slappt eftersom det var mycket folk på stranden, så jag satt mest och klurade på ett korsord sen nittonhundra frös ihjäl. Jag älkar verkligen värmen som kommit in. Låt den vara här för att stanna! Blir dock tungt eftersom jag skall jobba sju till sju imorgon och kan därför inte nyttja den till fullo. Men än är det inte höst, visst? 

Efter jobb blev det turbo bilen till nordligare breddgrader och en liten match sett från läktaren. Var trevligt trots udda måls förlust. Trevligt är inte vad man kan säga om andra saker gällande samma sak. Därav överskiften! Punkt! 









Kommentarer
Postat av: J

Vad har hänt?

2009-06-25 @ 01:19:53
Postat av: (¯`¬•» ★ B E L L S★

fin blogg



glöm inte att tävla i min blogg , de e lätt skicka en idolbild till min mail och du får en länkning under bilden och är de din bild som blir utlottad så vinner du en hemlig present

2009-06-25 @ 01:32:32
URL: http://bellyy.blogg.se/

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0