Jo va har hänt?



Dagens i-landsproblem måste vara att jag inte hinner updatera min blogg. Verkligen en förlust..

Jag har i alla fall börjat jobba, vilket sker på stranden. Härligt att spendera åtta timmar nere vid havet, när det är fint väder.. Utanför mitt fönster vräker regnet ner vilket det också skall göra imorgon. Tråkigt nog för studenterna i stan skall detta skitvädret hålla sig hela veckan, men vi får alla hålla våra tummar för deras skull att det bli uppehållsväder på fredag. Annars, match igår som vi vann borta mot Högaborg. Skall strax bege mig ut i regnet för en snabb låsning på jobb. Därefter blir det slappekväll i soffan. Det gillas!

Som ni ser lever jag fortfarande, vilket skall visas bättre from now on..




Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0