På utflykt med LoLo.



Det var längesen jag var så seg som jag varit denna morgon. Vaknade till och från hela morgonen men var ändå för trött för att gå upp vilket gjorde att jag låg och drog mig till halv tolv. Efter en hel jobbvecka är man ganska mör så det var välförtjänt att ligga och dra mig länge. Nu är jag i alla fall vid gjord och redo för att möta dagen. Detta börjar med en tripp till Viken med Louise där vi ska se fotboll. Efter det bär det av mot Sara för matlagning och en trevlig kväll. Bio, stan, film, bowling eller något annat skoj blir det nog ikväll..









Kommentarer
Postat av: Louise

Haha, best friends foreva'! :P

2009-06-13 @ 20:24:17
URL: http://laureniuslouise.blogg.se/

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0