Soliga måndag



Efter min lediga helg är det nu dax för en ny måndag med jobb. Börjar inte jobba från två så jag hinner ligga lite på stranden med min vän Nina innan det är dax för keng. Helgen i stora drag då; fredagen bestod av grillning, sveriges match i soffan för att sedan bila till helsingborg och Olymipa för att se Italien - Tyskland. Lördagen var lillens dag. Namngivning och hjälp behövdes från tidig morgon. Blev lite fest på kvällen och jag kom hem med mitt hjärta och var mycket nöjd med dagen. Stora delar av söndagen spenderades på stranden med Eric och Ek, därefter grillning och sedan en glass på campingen. Det är vad jag kallar en lyckad helg med härligt umgänge!

Nu ska jag ta min monark till Nina !




Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0