Alltid lika svårt med rubrik.



Träningsvärken har smygit sig på mig under natten. Har svårt att ens kunna hålla upp fönen för att torka håret så det slutade med att jag fick ha det lite halvblött.. Jag ser med spänning fram emot hur jag mår efter nästa pass som förövrigt är imorgon. Wish me luck!

Trots min ömma kropp vaknade jag glatt denna onsdagsmorgon. Trots att heller inet solen ens vill visa sig lär detta nog bli en bra dag skall ni se. För solen finns nog där bakom molnen. Ska strax iväg till skolan för att träffa min vapendragare och förhoppningsvis börja på vårt arbete..  Blir nog inte en allt för lång dag idag om jag känner oss rätt, utan vi spånar på lite och sen beger vi oss hemåt.. Hade behövt åka en sväng till väla, så där kanske eftermiddagen spenderas..

VI SES.

 

Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0