Fastklistrade fingrar lossnade tillslut.



Det är som triss påstår, plötsligt händer det.

Har varit lite siså nu ett tag i hur jag skall göra med allt men igår, efter många timmar i telefonen, löste sig allt och jag kunde inte vara lyckligare. Trots att det kommer bli tufft tror jag detta är det bästa och jag ska kämpa gör att klara av detta.

Skolledigt resten av denna veckan vilket är otroligt skönt. Idag skall dagen spenderas med syster. Astrid och far på en promenad i det fina vädret för att sedan avnjuta en lunch ihop. Ikväll blir det träning av något slag och efter det händer , ja vadå?

Låt det bli mitten av april så jag, Tuller, Gabby, Sara och Nina kan ladda bilen och åka till stockholm för en underbar helg!  Det kallar jag längtan..

Nu gick jag.


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0