Hej solen.



Om jag förskönar min morgon så kan vi säga att jag vaknade av att fåglarna kvittrade då en snäll pojkvän kom in genom dörren med nybakta scones och sa god morgon samtigdigt som han rullade upp rullgardinen för att låta mig säga hej till en fantastisk morgon med sol. Denna morgon har inte hänt, inte idag i alla fall. Men det är faktiskt såhär att idag är det ett fantastiskt väder här i stan. Solen skiner och och det är vårkänslor till max. Detta måste såklart utnyttjas och det skall jag och Gabby göra på bästa sätt genom en promenad i vår sköna stad.. 

Förutom min indelning i skrivandet kan nog inte morgonen börja bättre!


 

Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0