Nu är det söndag..



Då var helgen förbi, och på tok för snabbt enligt min mening. Men det vi vet med säkerhet är att det kommer en till, så vi behöver ju inte deppa ihop totalt. Men trots att denna helg sprungit förbi har det enda hittats på en del. Fredagen bestod av tentaskrivande, strosande på stan och myskväll med let's dance och  fruktsallad. Lördagen började tidigt med fixande inför kvällen, välashopping, match sen partaj för han-den-där. Kvällen var riktigt lyckad, men det kunde man ju konstatera redan innan den hann börja. Trevliga människor, go mat och dricka och födelsedagsfirande brukar resultera i succé. Idag har jag inte gjort allt för mycket. Största delen av dagen har tillbringats i soffan framför tvn med paus för att ta igen för nattens minustimmar i sömn.

Nu efter att precis sett klart Beck kallar strax sängen. Ska upp i tid för att vara barnvakt åt min ögonsten då min kära syster är sjuk. Astrid den lilla jäklen skall uppleva sin bästa dag i sitt femmånaders liv med sin fräcka moster Mary.. ♥



Kommentarer
Postat av: Lotta

Det låter som om lördagen var lyckad, gick det bra att sjunga?...

2009-03-09 @ 09:18:22
URL: http://plasklottis.blogg.se/

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0