Nu drar jag på nattaluvan.



I mellan åt får jag mina "åt helvete med allt och alla"- ryck, vilket kom idag och inte lite heller. Känner mig trött, arg, irriterad och frustrerad på allt och alla. Eller kände mig i alla fall. Veckan har verkligen spenderats i, ja i, fysik böckerna och ändå känner jag att jag inte har koll på möget. Kan ju tilläggas att tentan är om några timmar.  Jag har läst mycket och ändå vill inte skitet in i hjärnan. Och detta gör mig rikigt frustrerad. Jag har ofta lätt att lära mig saker, inte allt men jag brukar inte ge upp. Förutom när min käre bro skulle lära mig åka bräda. Men det var mest för att jag var en fara för mänsklighen och därav var tvungen, mot min vilja, att lämna in. Men idag gott folk var jag redo att ge upp böckerna, skolan och Sverige för en lång semester i värmen där jag inte behöver tänka på mer än att smörja in mig på dagarna. Jag tog mig ur min djupa kris och grät lite istället och försökte se ljust på tillvaron. Men hur mycket jag än försöker kan jag inte ta det snacket "ja men det kommer fler chanser" bla bla bla. JAG PALLAR INTE PLUGGA SÅHÄR EN GÅNG TILL!



Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0