snart helg..



Jag gillar fredagar skarpt, man har hela helgen framför sig och dagen brukar oftast gå lätt. Idag hoppas vi på en sån dag. Dock har jag rikigt ont i min hals och är genomförkyld, men det skall nog gå..  Blir bara en halv dag i skolan för att sedan gå hem och knapra tabletter och bli frisk tills imorgon. Kvällen kommer att spenderas med min absolut bättre hälft hemma i soffan, framför let's dance om jag får bestämma och antagligen framför Rögle om han får.. Jag får nog ge mig, det tror jag nog :) ♥

Förresten så håller vi alla tummarna hårt för Mackans munka som idag skall kvala!



Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack för hjälpen igår, du e helt underbar,,på bilden oxå=)..puss

2009-03-27 @ 10:28:58
URL: http://plasklottis.blogg.se/

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0