Vi drar till Väla.



Hej och välkomna till en fantastisk lördag!

Har ett ganska fullspäckat schema framför mig idag och förstår själv inte hur jag har tid att sitta framför datorn i lugnan ro och måla mina naglar samtligt med Tyra skrikande i bakgrunden. Borde istället göra vid mig för om siså en halv timmes tid bär det av till Väla för fixande med diverse saker inför kvällen. Men istället sitter jag här i min handduk och filosoferar! Jaja, det brukar ordna sig till slut, inte sant? Innan det blir firande ikväll blir det först match med tjejerna där vi än en gång skall kämpa oss till vinst. Håll tummarna! 

Ha det bra och glöm inte rösta på Elisabeth nästa vecka. Vinner hon inte lets dance är det ngt som är fel! MER RÖSTER ÅT TANTAN! 




Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0