En härlig dag väntar



Vaknade klockan åtta på en ledig söndag av att chefen ringde och frågade om jag kunde jobba. Jag som varken visste var jag var eller vad jag hette vid den stund kom snabbt på att jag hade mycket planerat under denna söndag. Är också min sista lediga helg innan en hårt arbetande student påbörjar sommarjobbet nästa helg. (Är iofs bara livräddning då, men det skall ju göras!)

Är glad att jag blev väckt när jag blev eftersom det är fantastiskt väder utanför fönstret. Har försökt få tag i min kära mor för en liten hälsning på morsdag. Hon fick sin present lite tidigt eftersom vi redan igår firade världens bästa mamma. jag ska nog försöka få hit föräldrarna på en god frukost, dock tror jag inte det kommer gå.. Annars idag blir det lite vistelse uta i det fina vädret för att avsluta kvällen med mat vid havet.. Härligt!



Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0