Jag och min morgon.



Jobbigt är det när klockan ringer vid halv sju på en lördag utan att man själv satt den..Eller det är väl jag som ställt den, men glömde väl stänga av larmet från igår vilket hördes i morse. Trots störande ljud somnade jag glatt om i samma soffa som jag somnade i igårkväll och vaknade nyss. Har än så länge haft en underbar morgon och hoppas den följs av en likaså trevlig dag..

Idag står det studerande på schemat. Än har jag inte panik trots att jag kanske borde över min tenta på måndag. Men det kommer väl när jag börjar läsa! Annars idag skall jag agera spelarflickvän och ta mig ut och heja fram BBK till vinst (håller tummarna att det inte blir regn!) Kvällen är inte spikad, så den väntar vi med...

Kaffe + Geobiosfären = ♥






Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0