Jag vill ha långt hår, förfan.



Näst sist när jag var och klippte mig bestämde jag mig för att behålla längden (för att jag ville ha långt, långt hår) men istället klippa lugg för att göra något roligt med frillan. Jag gick nöjd från salongen och speglade mig ofta för att se min finfina frilla. Någon vecka senare skulle jag klippa till topparna och trimma luggen, men vad gör en trög Maria då?! Jo jag får ett (damp!) ryck och ber en duktigt frissör att klippa av hela håret. (Blev skitfint och har varit nöjd hela tiden men nu två månader senare, ångrar jag mig!) Jag vill kunna skita i att göra vid håret och bara sätta upp det i en knorr utan att stå och pilla med små klämmor och skit.. Jäkla skit, idag trotsar jag min pojkfriss och sätter upp det i något likande en knorr.. 

Länge leve långt hår! 



 




Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0