Long time no see.



Så sant som det var sagt, det var längesen det hände något på holymary.

Idag är det onsdag och det är en dag jag gillar. Veckan har dragit igång och det är inte allt för länge till helgens alla händelser. Vad som nu händer..  I veckan har det väl inbte hänt för mycket, vilket är ganska skönt i mellan åt.

Måndagen spenderades i skolan för att sedan bege mig till Tulles jobb och hitta kläder. Min inställning till detta var att jag endast skulle köpa något om jag hittade något riktigt riktigt fint eftersom pengar skall sparas till resorna som kommer. Men det är väl så jävla klart att jag skulle hitta ett par super snygga jeans och jag blev genast lite fattigare. Men positivt tänkande, jag sparade massor med pengar i och med att jag inte köpte dom till fullpris! (sen var de as snygga också så!) Bar sedan av till träningen för att halvt dö av all springning..

Tisdagen bestod såklart av skola för att sedan träffa upp Nina i stan för en fika. Strosande på stan träffade stötte vi på Gabby och Lina vilket resulterade i en fika för fyra som bestod av tjejsnack och en stor del spaning..  Eller hur var det nu? Fick i alla fall inside storyn i Landskronas mysterium. Nu återstår det att se om det får en upplösning. Efter fikan träffade jag en stor del av familjen  för att sedan inse att jag hade mina hemnycklar i min skolväska som snyggt och prydligt låg brevid sängen hemma i lägenheten. "Jaha", tänkte jag när jag insåg att Eric tränade i si så där två timmar till. Fick ta en livlina och ringa familjen Laurenius som hade en extra nyckel. Jag kom alltså in till slut!

Idag ringde klockan mycket tidigt för att jag skulle till doktorn och kolla upp min mage som krånglar typ stup i kvarten. Så det var bara att ta på sig och ta sig dit för att bli tappad på massa blod och låta en man i sina bästa år lyssna på min mage. får dock vänta på svaret till nästa gång jag skall dit.. Annars idag blir det en tur till helsingborg för att fixa mina glasögon, därefter är det möte följt av träning. Känner att jag kanske borde göra vid mig så jag är klar när min bättre hälft kommer hem från jobb..



Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0