Mat kanske skulle varit på sin plats?



Jo jag åt frukost vid elva, men nu är klockan sju och jag börjar bli lite smått hungrig igen. Har i och för sig varit så smart (?) så jag har under dagen stillat min hunger med lite från gårdagens godis. Är det det som kallas att gå på diet? I så fall har jag hittat en jag gillar skarpt..

Sitter och tittar igenom min nya ELLE mat och vin som i dagarna föll in genom dörren och blir frestad av all den goda ( det är iaf så de ser ut) maten. Kanske borde ta mig en titt i kylen för att se vad magen kan mättas med. Det eller så väntar jag tills Eric slutat jobba så vi kan åka och handla.. Ja, det förslaget gillade jag mer.




Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0