Snälla få tyst på Tyra Banks



Häliga ljuva fredag, inte sant?

Det är härligt att ställa klockan på morgonen så att man kan ha en lugn frukost framför tvn för att sedan göra vid sig för skolan. Eftersom jag hatar att stressa ringde min klocka i tid trots att jag inte börjar från tio. Ett minus så här på morgonen är dock treans visning av tyra banks show. (Sämst är det och hon vill nog vara den nya Oprah vilket aldrig kommer hända..) Efter skolan blir det lite gratisarbete nere i stan för att agera korvgrillare vilket följs av kalas för min kära bror.

Tre extra rader får också plats:

- Grattis bror på födelsedagen! ( även grattis till Tulle/Gabbys köra far!)
- Lycka till på tentan Sara! Jag håller tummarna !
- Gabs, dom kommer inte kunna motstå dig! Det kommer gå super..




Kommentarer
Postat av: lotta

Tack för korven=) Max hälsar..puss

2009-05-29 @ 16:16:24
Postat av: Anonym

tack för sms:et innan idag, du är en pärla mary ! :)

2009-05-29 @ 23:23:36
Postat av: Anonym

det var jag G A B B Y ! PUSS!

2009-05-29 @ 23:24:03

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0