Sunday it is.



God morgon säger jag och hälsar söndagen välkommen. Efter att ha suttit och kollat Eurovision song contest igår, som man alltid gör trots att det ofta inte är rätt låt som vinner, somnade jag gott runt halv ett. Klockan ringde vid halv åtta vilket jag struntade i och somnade om. Men tråkigt nog så fortsatte den ringa och jag var tungen att ta mig upp ur sängen för att börja dagen med lite läsande inför morgondagens tenta. Jag får skylla mig själv, men känns som jag är relativt oförberedd på morgondagen och att det kommer gå lite sämre än vad jag hade velat. Känns som min kropp och mitt huvud behöver sommarlov och har tagit det redan..

Men jag skall försöka ta tag i det nu och läsa det sista (för att sedan banka in allt i huvudet) innan det är dags för fotbollsmatch någonstans i skåne..







Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0