Godmorgon mina fans..



Tänkte skriva en rad här i väntan på att fröken Molin skall ringa upp mig igen, hon skulle bara göra melodikrysset på radion. (Nej, hon är inte 65 år) Jag själv hade gärna sett att någon kommit med lite frukost och en stor kopp kaffe till mig för magen kurrar lite faktiskt. Efter frukost blir det en sväng ner till stan med min kärlek för att spana lite i affärer men också för en fika i den förhoppningsvis kommande solen.

Men innan jag gör något annat skall jag skrubba kroppen en andra gång efter att ha stått igår och delat ut korv och därav blivit dränkt av korvos i två timmar.. Jag själv inte är stort fan av korv gillar ännnu mindre osen från kokt korv. fyfan..

Ha en underbar lördag gott folk



Kommentarer
Postat av: Louise

Efter 10 år i golfkiosken brukar jag drömma mardrömmar om korvos Mary! En dag är ingenting ;)

2009-05-30 @ 20:27:59
URL: http://laureniuslouise.blogg.se/

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0