05.32, vilket påhitt!


Om jag får problem med minnet när jag blir gammal så påminn mig att jag ska uppskatta sömnen och sova ut varje morgon.. Imorgon skall jag gå upp noll fem någonting vilket är på tok för tidigt! Känner redan nu hur det kommer ta emot och jag drar mig från att gå och lägga mig just för det!

Men jag antar att det bara är att bita i det sura äpplet och krypa ner i bingen med min läpp som är stor som en pumpebåt! Har en helvetesvecka framför mig så ju fortare det blir måndag, ju fortare blir det söndag!

Sov så sött mina fans..





Kommentarer
Postat av: Katta

Men vadå?? Det e väl inte så farligt. Går upp vid den tiden varje vardagsmorgon. :)

2009-12-02 @ 12:08:22

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0