Förkyld? My a..


Vaknade underbart glad. Sen rörde jag mig och kände gårdagens match i benen/ryggen. Ställde mig upp och kände gravitationen ta tag i mitt innehåll i näsan och jag kontatera att jag nog gått och blivit lite förkyld när jag kände det riva till i halsen. Men jag är fortfarande glad..

Igår då. Åttondelsfinal och Hjärnarp stog för motståndet. Ett av seriens/skånes bästa lag på damsidan vilket alltid är roligt motstånd! Min bild blev dock lite oklar när det osportsligta uppträdande från vissa kom fram, och två plus tio minuterna var mer än välförtjänt! Stod i alla fall lika efter tre perioder. Lika så efter de första spelade tjugo in i förlängningen. Men i trettiofemte minuten kunde vi avgöra och stå som segrare i en jämn match.. Vi har ett hårt kämpande lag med många styrkor och roligast igår var att Johanna, min kära kollega, fick avgöra.. Det om något förtjänar en alltid hårt slitande center!

I kvartsfinal väntar Tulle och Zutts kära Stanstad, vilket alltid är roligt! Fast innan det är där några seriematcher som ska spelas och vinnas..



Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack så mycket :) Hade inte gjort det utan din klockrena pass, segern var mer än rättvis för ingen kan kämpa som vi när det väl gäller. Bra jobbat tjejer!

2009-11-26 @ 11:46:51

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0