Fredags frukosten är en kalasfrukost


Till skillnad från vad alla andra skriver och säger så längtar jag inte ihjäl mig efter helgerna. Såklart är helger härliga och mycket roligt hittas på, men eftersom mina helger innefattar helvetes mycket plugg så håller jag inte andan i väntan på helgen.. Men såklart gillar jag den eftersom att det tar mig närmre slutet av en hektisk period med dubbelt plugg..

Igår efter tentan ( som nog gick helt okej, i alla fall va jag tror nu) kände jag att jag behövde ha en eftermiddag/kväll utan något plugg alls. Så det bestämde jag mig för! Kvällen gick till att slöa och hämta nya krafter till kommande helg & vecka. Idag står det plugg på schemat och på grund av krock mellan mina skolor har jag valt att faktiskt skippa delkursintroduktionen i Lund för annat distansplugg. (Låter som jag aldrig är i skolan & alltid skolkar men det gör jag inte!)

Jag laddar krafterna med yoghurt+start (vilket smakar som glass med krossad havreflan) och kaffe!



Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0