Lunchrast följt av en timmes "håla"..


Jag är i skolan och som ni kanske förstått så kom jag därför mot förmodan upp i morse. Det satt långt inne menn efter bara tre avstängningar av ett ringande mobilalarm var jag på väg upp! Frukost innan klockan hunnit bli halv sju är sjukt dåligt! Mest för att jag typ dog av hunger nu när klockan började kicka mot halv tolv och plus att det inte smakar allt för gott när man knappt orkar hålla ögonen uppe! Men frukost är viktigt barn, så ät ändå eller ta med en macka i väskan! (Gör båda vet jag, det gjorde jag.. )

Nu har i alla fall lunchen åkt ner och jag ska skicka in en övning till en lärare. Efter det ska jag under vår håla (Haha, håla.. det var längesen!) göra lite power points eller plugga lite ekonomisk globaliserings ekonomi! I möte väntar ett möte och där efter skall en lite förkyld Mary ta sig till träningen. Det känns just nu sådär men det är ett under va lite panodil och ipren kan göra för kroppen..



Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0