Tennis avrundar dagen


Har varit en härlig dag. Lugn och skön med en god lunch och massa plugg. Men när klockan började närma sig tio på en lördagskväll kände jag att jag hade fått nog. Jag var inte speciellt effektiv de sista timmarna heller, så lika bra att lägga ner och ta nya tag till imorgon.. Sista veckan det är giga mycket nu, sen blir det en vecka med mycket sen är det semester i två! Jag överlever nog tills dess..

Nu tänkte jag avrunda denna lördag med tennis och Söderlings kamp mot att nå en final. Pelé & jag ligger just nu och delar soffan och har massa ljus tända och tvnpå i bakgrunden.. Får se när min söta roomie får för sig att titta in efter kvällens festligheter också!

Gokväll och godnatt mina vänner!


 


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0