En morgondusch och frukost


Godmorgon lovers, hur var sömnen?

Jag har sovit som en prinsessa, jag ville inte vakna. Trots det har jag varit vaken nu i två timmar och än har jag inte ätit frukost än. Kände mig lite halv hängig igår under matchen och när jag kom hem efter möte & mat lagom till halv tio igårkväll var jag helt slut. Känner mig lite halv seg idag också men slet mig upp i tid eftersom jag skulle börja på min hemtenta som jag har nu i veckan. Tentan skulle kommit ut i fredes men ingen tenta kom. I lördes kollade jag hela dagen men ingen tenta kom och inte heller kom någon jäkla tenta ut igår. Så nu har tre dagar gått och vi har inte fått se tentan än.  Rikigt uruselt och jag är lite smått irriterad. Förhoppningsvis kommer den idag och vi får någon form av kompensation för att vi inte fått den i tid. Ja, det återstår ju att se!

I väntan på tentan ska jag göra lite små saker. Dusch står först på listan, sen ska jag fixa böcker till nästa kurs. Missade också världens bästa OTH igår för match och möte så det ska såklart tas igen av reprisen idag klockan elva. Frukost hade såklart också suttit fint.. Bullar eller hembakade scones hade varit uppskattat om någon vill ta sig tiden till det!



Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0