Från spökafton till vinkväll via plugg


Gårdagen då! Ja, efter en fika nere i stan med vännerna fick jag skynda mig hem för att plugga lite innan vi styrde in siktet mot stan igen. Var spökafton vilket betyder att mycket folk vandrade runt och affärerna hade öppet länge. Möss- och vantinhandling sen vidare mot två-sex-ett där det blev fika/mat med så trevligt sällskap. Eric fick halvdamp av att han var urusel på plump, men sämre var ändå Matilda. Sara vann över mig med fyra poäng men hon var den som skrev (dra slutsatsen själv) och zempa anklagar jag för min förlust eftersom han gjorde så jag missade sista sticket ;)

Idag, eller ikväll rättare sagt, blir det vin och taco kväll med några vänner. Blir nog bara lite mys och idol tittande här hemma. Ser riktigt mycket fram emot detta så plugget nu innan ska jag snabbt avverka för att göra mig redo för kvällen.. Ja jag vet att klockan bara är strax innan tio!



Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0