Jag assisterade framtidens skyttedrottning


Kvällen har spenderats nere i, jag skulle gissa på, Arlöv (?) eller där någonstans.. Något jag vet är att vi spelade match iallafall och den slutade med tre poäng till Dam U efter 3-2 på tavlan när slutsignalen gick. Jag assisterade två bollar till två målgörare som har haft klubban på semester nu under ett tag. Men jag fick i min andra passning en känsla av att detta är något stort. Gabby känns som en målskytt på väg uppåt och jag säger en sak till våra kommande motståndare både i Dam A och Dam U: Se upp för den lille skiten på vänsterflanken, ger ni henne chansen springer hon förbi er och sätter den snyggt upp i krysset.. Ni är härmed varnade!

(Idag somnar jag fint, godnatt!)




 




Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0