'sjuk' får inte plats i mitt schema


Min trötthet i morse visade sig inte vara på grund av dålig sömn eller något sånt. Utan det visade sig att min mage inte var speciellt kry och kramper resulterade i att maten kom upp samma väg den kom in. Har sovit bort dagen och känner mig lite piggare nu. Har försökt att få läst lite men det har inte gått speciellt bra. Denna hemtentan kommer gå åt h-vete och det känns inte bättre av att kroppen sätter sig emot huvudet just nu.. Min undebara föräldrar som har cykelrunder som underhållning ska svänga inom och lämna lite energi till mig. Hoppas det hjälper för det finns ingen tid för något annat än skolan just nu!

Jag ♥ Friska kroppar



Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0