Tid för studier


Magen mår bättre idag vilket gör att jag är en gladare Maria. Gillar inte att vara fast i sängen under flera dagar så känns skönt att det bara va ordentligt igår. Ska ta tag i mitt pluggande idag också (Ja, jag vet att jag tjatat om allt mitt plugg mycket men eftersom jag har tenta känns det som ett måste-göra!) Ska ta mig ut idag också, en promenad får det bli sen. Solen skiner och jag missade första innebandy träningen igår på, ja mycket mycket länge..

Torsdagsfika ikväll girls? Jag tycker..



Kommentarer
Postat av: gabriella

älskade maria , är du frisk? det tycker jag låter bra. träningen igår var sorglig utan dig. puss på sockerbiten

2009-10-29 @ 11:14:06
URL: http://gabbyflabby.blogg.se/

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0